Kemaafan adalah dendam yang terindah....


Kemaafan...adalah DENDAM YANG TERINDAH

Thursday, February 28, 2013

Kerja! oooo kerja!....

Semalam, 28 Februari 2013 ketenanganku digugat....satu panggilan dari Pejabat Pejabat Projek Zon Utara membuatkan aku tersentak!...dari seorang juruteknik J22 kepada PPP J36, memaklumkan hanya Unit Penyelarasan Projek sahaja yang belum menghantar Laporan Maklum Balas Pelanggan, bila J36 bertanya aku katakan aku telah emelkan soft copy kepada yang berkenaan dan hard copy dah dihantar pada 20 februari 2013, mustahil laporan berkenaan hilang.

 Untuk pengetahuan kalian, biar apapun tugas, biar seberat mana pun aku pasti siapkan dalam jangka masa yang diberi, sebenarnya laporan ini telah lama disiapkan bila aku nak emel datang lagi borang2 dari bahagian yang lewat hantar, jadi aku mesti bermula dari awal kembali, analisis dan edit laporan tersebut..sememangnya bagi orang yang tak pernah buat kerja begini menganggap benda ni senang ...apakata anda yang rasa...tak ke pening...

Aku pun tak pasti sehingga sekarang apakah laporan tersebut sudah ada dalam fail mereka atau hilang dijalanan...kalau yang emeltu aku boleh buktikan kerana aku memang simpan semuanya...jadi untuk sesiapa yang terlibat...semak dulu dalam fail, semak dulu emel sebelum menelefon dan mengatakan hanya UPP yang belum hantar..bukan apa takut memakan diri sendiri saja...

No comments: